Természetesen a Google keresőjében is van lehetőség fizetett hirdetések létrehozására, így az organikus találatok fölé pozicionálhatjuk magunkat, amennyiben megfelelő oldalhoz megfelelő kampányokat hozunk létre.
Nem csak szöveges, hanem vizuális elemmel (általában képpel) megtámogatott reklám elhelyezésére van lehetőségünk különböző oldalakon. Nem elég a jó kép, olyan helyre kell ezeknek kerülnie, ahol potenciális vásárlókkal találkozhatunk.
Talán ez a legismertebb a három fizetett hirdetési forma közül. Elég ha annyit mondok: YouTube reklám. Legyünk őszinték, általában alig várjuk az 5 másodpercet, hogy ellapozhassuk, de biztos vagyok benne, hogy mindenkinek volt már legalább 1 reklám, amit végignézett a videó elején. Legyen ez a te reklámod!
A cél, hogy adott kulcsszóra a te oldalad kerüljön az első helyre. Sokan azt gondolják, csak be kell írni pár kulcsszót és máris miénk az első hely. Valójában az egy rendkívül összetett folyamat. A weboldalunk kinézetétől, tartalmától és beállításaitól kezdve a megfelelő kulcsszóhasználaton át egészen a social media oldalainkig minden befolyásolja a Google találati listán elfoglalt pozíciónkat.
A Google hirdetéseket ezen a platformon van lehetőség létrehozni és megfelelő tudással nagyon precízen beállítani, illetve az eredményeit figyelemmel követni,továbbá a kulcsszókutatás jelentős része is ezen a platformon történik, így mondhatjuk, hogy az Ads használata manapság elengedhetetlen.
Valószínűleg mindenki ismeri, sőt, használja is. Bizonyított tény, hogy egy jó minőségű, informatív videó nagyban megnöveli a vásárlói kedvet vagy egyenesen kialakítja az igényt a szolgáltatás vagy termék megvásárlására.
Számok, grafikonok, diagrammok. Valószínűleg az egyik legfontosabb szolgáltatás. Láthatjuk, hányan látogatják az oldalainkat, láthatjuk a szokásaikat, megtalálhatjuk azt, hogy min tudunk még finomítani a weboldalunkkal kapcsolatban és hogy hogyan teljesít az.
Tegyük fel, beugranánk fodrászhoz, de ahova járni szoktunk éppen zárva tart. Mi az első hely, ahol rákeresünk? Természetesen a Maps, ami megmutatja, mi van közel hozzánk, hogy néz ki és hogy értékeli a többi ember, aki járt ott. Hiányozhat onnan bármilyen cég is?!
Üzleted vagy szolgáltatásod számára létrehozhatsz egy profilt, ahol megadhatod az elérhetőségeidet, címedet, adhatsz leírást, illetve a vásárlók itt tudnak értékelni, ami talán az egyik legfontosabb funkció ezen a felületen, ezért itt sem hibázhatsz.
Az internetes keresők legnagyobb része (90% felett) a Google-t használja, ha keres valamit. Első és legfontosabb, hogy a keresésnél az első oldalon jelenj meg, lehetőleg az első 3 találat között bizonyos keresési szóra.
Ehhez van szükséged a SEO-ra, azaz a keresőoptimalizálásra és további Google szolgáltatásokra.
Ezen felül ott kell lenned a Google térképen, ahol minden adatot megtalálnak rólad a vásárlók és véleményezni is tudják a szolgáltatásodat.
Amire szükséged van:
Minden jog fenntartva